Viikonlopun hiihtoretki Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen rajamailla 10.2. - 12.2.2023

Aika: 10.-12.2.2023

Viikonlopun hiihtoretki Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen rajamailla Taivaltajille! Retki on yhteinen Kolbman ja Taivaltajien jäsenille.

Kokoontuminen perjantaina klo 18 Ilmoilassa (tie 57), pyritään järjestämään kimppakyydit Tampereen suunnalta. Perjantaina kilometrin hiihtomatka läheiseen saareen (jäävaraus). Opaste myöhemmin tulijoille. Lauantai aamunakin ehtii vielä mukaan. Lauantaina hiihdämme rauhalliseen tahtiin metsäteitä, polkuja ja peltoja hyödyntäen seuraavan yön laavupaikalle. Lauantain reittivaihtoehtoja on useita ja hiihtomatka sovitetaan keli- ja lumitilanteen mukaan, lyhyimmillään 4 km ja enimmillään 10 km. Sunnuntain paluureitti autoille sovitetaan myös tilanteen mukaan, lyhyimmillään 4 km ja enimmillään 8 km. La-su leiripaikan lähelle pääsee myös autolla, joten pelkkä leiriyöpyminenkin on mahdollinen. Leireissä tulentekomahdollisuus, yöpymiset omissa majoitteissa omin eväin. Retken jälkeen saunamahdollisuus ennen kotimatkaa. Tarkemmat ajo-ohjeet lähetetään osallistujille.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut Hannulta, hannu.eerola@gmail.com