Taivalpirtti

Osoite: Savontie 653, Lempäälä

Kesäisin Taivalpirtti on vain jäsenistön käytössä. Taivalpirttiä ei vuokrata.

• Taivalpirtti sijaitsee Lempäälän kunnan puolella lähellä Kangasalan rajaa Iso-Riutan rannalla Karttalinkki

Taivalpirtin isännät
Ossi Kuoppala p.050 588 3084
ossi_kuoppala@suomi24.fi

Pertti Hämäläinen p. 050 464 7549
pertti.hamalainen81@gmail.com

Taivalpirtti latukahvilana talvella

Talvella hiihtokaudella Taivalpirtti toimii lumitilanteesta riippuen latukahvilana viikonloppuisin. Talvella 2024 päivystämme Pirtillä 10.-11.2. ja 17.-18.2. Silloin päivystämme lauantaisin ja sunnuntaisin klo 10-16.
Tule nauttimaan Taivalpirtin antimista. Suositeltavaa on käyttää pankkikorttia mutta käteinen käy myös.

Tammi-helmi-maaliskuussa Taivalpirtin sauna lämpiää vain lauantaisin kiinteistötoimikunnan toimesta!

TAIVALPIRTIN AVAIN

Johtokunta myöntää oikeuden Taivalpirtin jäsenavaimen lunastamiseen
kahden vuoden jäsenyyden ja kahden jäsenavaimen haltijan suosituksen
jälkeen. Hakemukseen tulee kirjata perustelut, miksi avainta hakee. Allekirjoitettu hakemus tulee toimittaa kerhohuoneelle joko toimittamalla paikan päälle tai postitse. Johtokunta käsittelee hakemukset kokouksissaan ja hyväksymisen jälkeen avaimen voi käydä lunastamassa Kerholta päivystysaikaan keskiviikkoisin. Ota jäsenkortti mukaan.
Avainmaksu on 50 €, joka koostuu 30 € panttimaksusta ja 20 € käyttömaksusta.
Panttimaksun saa takaisin palauttaessaan avaimen.

TAIVALPIRTIN AVAINHAKEMUS