Kerhohuone

Kerhohuone ja toimisto

Amurinkatu 9 (ent. Kortelahdenkatu 10-12)
33230 Tampere
puhelin 0500 380 295

Sähköposti: taivaltajat(at)gmail.com
Internet: taivaltajat.sporttisaitti.com

Päivystys keskiviikkoisin klo 17.00 - 18.30 (huom. arkipyhinä ei päivystystä)
Kerhohuoneen ja toimiston sijainti kartalla.
Sisälle Suokadun puoleisesta päädystä katutasosta.

Huom! Kortelahdenkadulla on pysäköintikielto Satakunnankadun ja Näsijärvenkadun välillä jatkuvasti ja Suokadulla Kerhon puoleisella kadun varrella on pysäköintikielto klo 01-18.

”TAIVALTAJIEN LAIKKU”

Taivaltajien kirjaston lainaustoiminta käynnistyi tammikuun 2023 aikana. Toivo ja Eira Haavistolta saatu arvokas kirjalahjoitus on käyty työryhmän toimesta läpi ja siihen kuuluvat kirjat on aakkostettu ja luetteloitu. Lahjoitus sisältää kirjoja yli sadan vuoden ajalta. Kokoelma jakautuu sekä kertovaan että erilaisiin harraste- ja tietokirjallisuuden kirjoihin, joita on yhteensä yli 900 kappaletta. Kaikkia kokoelman kirjoja ei kuitenkaan ole mahdollista lainata, johtuen ko. kirjan iästä, kunnosta tai arvosta.

Kokoelmaa säilytetään erillisessä vuokratilassa Kyttälässä. Siellä lainaustoimintaa on vaikea toteuttaa, mutta Kerholle on nyt siirretty Kyttälästä valikoitu 150 kirjan erä lainattavaksi. Näitä kirjoja on mahdollista lainata Kerholta keskiviikkopäivystysten yhteydessä kello 17.00–18.30 välisenä aikana. Luettelot kokoelman kaikista kirjoista ja nyt lainattavissa olevista löytyy Kerholta ja Taivaltajien nettisivuilta Kerhohuone sivulta (https://taivaltajat.sporttisaitti.com/kerhohuone/). Kirjojen lainaus on mahdollista sekä Taivaltajien että Tunturikerho Kolbman jäsenille. Kirjoja ei voi varata ennakkoon päivystyksestä eikä netistä. Muistakaa ottaa jäsenkortti mukaan, kun tulette lainaamaan kirjoja. Käykääpä tutustumassa, avaus lainaustoiminnalle alkoi keskiviikkona 4.1.2023.

Kerhohuoneelta lainattavat kirjat ja koko kirjalista

PDF-tiedostoLainattavat kirjat 1_2023 alkaen.pdf (134 kB)
Nämä kirjat ovat lainattavissa 4.1.2023 alkaen
PDF-tiedostoTampereen Taivaltajat kirjaston kirjat.pdf (720 kB)

KIRJALLISUUSILTOJA KERHOHUONEELLA:

TARINOITA JA RUNOJA POHJAN PERILTÄ
Kerholla 6.11.2023 kello 18.00 alkaen.

Suositut Lapinaiheiset kirjallisuusillat jatkuvat tunnettujen ”pohjoisen kirjailijoiden” parissa. Kahvitarjoilu kello 18.00.

*****

Tervetuloa!

ps. Muistathan kirjojen lainausmahdollisuuden Kerhon päivystysten yhteydessä.