Nuku yö ulkona

Aika: 21.-22.8.2021
Paikka: Taivalpirtti

Suomen Latu haastaa nukkumaan yönsä ulkona 29. elokuuta, mutta koska ajankohta on myös VENETSIALAISET, jolloin kukaan ei pysty nukkumaan ulkona, niin päätimme pitää tämän viikkoa aikaisemmin 21- 22.8.21 https://www.suomenlatu.fi/n uku-yo-ulkona/etusivu.html. Majoitteena voi olla teltta, tarppi, laavu tai vaikka kuusen alus. Tärkeintä on nauttia luonnosta ja jokamiehenoikeuksien suomasta mahdollisuudesta yöpyä ulkona. Tampereen Taivaltajat tarjoaa haasteen ajankohtana jäsenilleen mahdollisuutta yöpyä Taivalpirtin piha-alueella tai sen lähimaastoissa. Sauna lämpiää (uimapukusauna) ja illalla keräännytään nuotion ääreen. Taivalpirtillä on pumppukaivo, josta saa juomavettä, puuceet miehille ja naisille sekä sauna. Ota mukaan oma majoite ja yöpymistarvikkeesi, sekä riittävästi evästä päiväksi ja iltanuotiolle sekä seuraavaksi aamuksi ja sään mukaiset vaatteet.

Lapsiperheillä on mahdollisuus pelata pihapelejä iltapäivällä, syödä iltapuuroa ja kuunnella iltasatu (noin kello 18.00-19.30 (kaurapuuroa) Pirtillä. Puurolle on sitova ilmoittautuminen viikkoa ennen tapahtumaa. Luvassa on tarkempia tietoja lähempänä tapahtumaa Taivaltajien facebookissa, sporttisaitissa ja Suomen Ladun tapahtumasivuilla, ps. huomioithan Pirkanmaan koronaohjeistukset.