Tiistaimelonta

Aika: 7.6.2022 klo 18:00
Paikka: Kaupinojanlahti

Tiistaimelonnat Kaupinojan uimarannan viereisellä vajallamme alkavat taas toukokuun toisena tiistaina, ja jatkamme kesäkuun 21. päivään saakka. Sen jälkeen melontoja on satunnaisemmin ja niistä ilmoitamme ttmelontasähköpostilistalla ja Facebookissa. Yhdistyksen melontaretki Hossan kansallispuistossa vaikuttaa melontoihin sen verran, että 14.6. ei tiistaimelontaa ole. Jos korona rajoittaa toimintaa, laitan uusia ohjeita ttmelonta -sähköpostilistalle ennen melontojen alkamista.

Tiistaimelonnan tarkoitus on tutustuttaa Taivaltajien jäseniä lajiin. Neuvontaa ja ohjausta annamme mahdollisuuksien mukaan. Toukokuun alussa, veden ollessa kylmää, ja haastavalla säällä pysyttelemme uimarannan tuntumassa, hyvällä säällä voimme tehdä lyhyehkön melonnan, noin 2 tuntia, kaupungin suuntaan tai Niihamanselän rantojen uusia nuotiopaikkoja katsomaan. Hitaimmat määräävät melontavauhdin, tai kokeneet voivat muodostaa oman, nopeamman ryhmänsä.

Ota mukaan varavaatteita, ainakin kotimatkaa varten. Rantautuessa tuppaavat tossutkin kastumaan, meloessa jonkin verran roiskuu vettä puserolle, ja housuillekin vähän valuu vettä aukkopeitteestä huolimatta. Melojilta vaaditaan uimataito. Kelluntaliivin, kanootin/kajakin, aukkopeitteen sekä melan saa vajalta maksutta käyttöön.

Lisää tiistaimelonnoista: https://taivaltajat.sporttisaitti.com/jaostojen-toimintaa/retkeilyjaosto/ tiedustelut Timo Antila, puh 0400 625 748 (mieluummin lähetä viesti)