Tiistaimelonta

Aika: 27.6.2023 klo 18:00
Paikka: Kaupinoja

Tiistaimelonnat Kaupinojan uimarannan viereisellä vajallamme alkavat 16.5. tiistaina ja otsikossa mainittuina päivinä. Lyhyemmällä varoitus ajalla saattaa tulla muitakin päiviä ttmelonta-sähköpostilistalla ilmoitettuna.

Tiistaimelonnan tarkoitus on tutustuttaa Taivaltajien jäseniä lajiin. Neuvontaa ja ohjausta annamme mahdollisuuksien mukaan. Toukokuun alussa, veden ollessa kylmää, ja haastavalla säällä pysyttelemme uimarannan tuntumassa, hyvällä säällä voimme tehdä lyhyehkön melonnan, noin 2 tuntia, kaupungin suuntaan tai Niihamanselän rantojen uusia nuotiopaikkoja katsomaan. Hitaimmat määräävät melontavauhdin, tai kokeneet voivat muodostaa oman, nopeamman ryhmänsä. Ota mukaan varavaatteita, ainakin kotimatkaa varten. Rantautuessa tuppaavat tossutkin kastumaan, meloessa jonkin verran roiskuu vettä puserolle, ja housuillekin vähän valuu vettä aukkopeitteestä huolimatta. Melojilta vaaditaan uimataito. Kelluntaliivin, kanootin/kajakin, aukkopeitteen sekä melan saa vajalta maksutta käyttöön.

Tiistaimelonnat ovat ilmaisia, eivätkä ne jäsenille tarkoitettuna ole ohjelmapalveluja. Kukin meloo omalla vastuullaan.

Lisää tiistaimelonnoista: https://taivaltajat.sporttisaitti.com/jaostojen-toimintaa/retkeilyjaosto/ Tiedusteluihin vastaa Pipsa, puh 050 345 1164 (mieluummin lähetä viesti, vkolla 17 en ole tavoitettavissa).