Pori-Naantali pyöräretki 5.-13.7.2014

Pyöräretkemme on vain Tampereen Taivaltajien jäsenille tai liittyville.

Tällä hetkellä 10.6.2014 klo 13.15 on yksi peruutuspaikka.

Matkalle vuokrataan pakettiauto huoltoautoksi, johon pyörät pakataan jo perjantaina 4.7. Kerhon luona. Ennakkoilmoittautumiset alkavat 1.2.2014, jolloin kotisivuillemme tulee linkki ilmoittautumiseen, jossa käytämme hyväsi Suomen Ladun ”Ketjua”. Ne, joilla ei ole sähköpostiosoitetta, voivat ilmoittautua kirjeitse, johon merkitset: Jäsennumerosi, nimi-, ja osoitetiedot sekä puhelinnumeron. Kustannukset ovat noin 300 euroa/hlö.

Ennakkomaksu on 50 euroa. Loppulasku tulee retken jälkeen, kun tiedetään retken kustannukset. Ilmoittautumisen jälkeen saat tilinumeron, viitenumeron, eräpäivän, johon mennessä suoritettuasi ennakkomaksun olet sitovasti ilmoittautunut. Ellei ennakkomaksua ole suoritettu eräpäivään mennessä, raukeaa ilmoittautuminen ja varalle päässyt saa mahdollisuuden ilmoittautua.

Matka on varattu 18 hengelle.

Majoitukset ovat seuraavissa paikoissa:
1. yö: Eurajoen kristillinen opisto (ei aamiaista)
2. yö: Poroholman lomakeskus, Rauma (ei aamiaista)
3. yö: Kuuskajaskarin linnakesaari, Rauma (aamiaismahdollisuus)
4. yö: Pyhäranta Camping (ei aamiaista)
5. yö: Hotelli/motelli Lännentie, Uusikaupunki (aamiaismahdollisuus)
6. yö: Ketarsaaren kievari, Taivassalo (aamiaismahdollisuus)
7. yö: Taattisten tila, Maeimasku (aamiaismahdollisuus)
8. yö: Naantali Camping (ei aamiaista).

Lisätietoa: Pyöräilyjaosto: Matti Rahomäki puh 050 572 3531 tai matti.rahomaki@nic.fi